Συντήρηση

Κατηγορία: Λεωφορείο Σύνολο ερωτήσεων: 21
Συντήρηση

1. Διαπιστώνεται χαμηλή θερμοκρασία στη λειτουργία του κινητήρα. Ποια μπορεί να είναι η πιθανή αιτία γι' αυτό:
  • 1 Η βλάβη του θερμοστάτη.
  • 2 Η διακοπή ρεύματος στον ανεμιστήρα.
  • 3 Η μικρή χωρητικότητα του ψυγείου.
2. Για να εγγυηθείτε την ασφάλεια της κυκλοφορίας και να αποφύγετε ατυχήματα είναι απαραίτητο, μεταξύ των άλλων:
  • 1 Να αλλάζετε τα λαμπάκια των φώτων με άλλα μεγαλύτερης αποδόσεως για να εξασφαλίσετε μία μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
  • 2 Να καθαρίζετε συχνά τις φωτιστικές επιφάνειες των φώτων.
  • 3 Να ελέγχετε περιοδικά την αποτελεσματικότητα και τη λειτουργικότητα των εφεδρικών λαμπτήρων.
3. Για να επιτύχετε την ασφάλεια της κυκλοφορίας και να αποφύγετε τα ατυχήματα είναι απαραίτητο, μεταξύ των άλλων:
  • 1 Να αλλάζετε τις λάμπες με άλλης μεγαλύτερης τάσεως λειτουργίας, για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των φώτων.
  • 2 Να αφήνετε λερωμένα με σκόνη τα τζάμια των φώτων για να αποφεύγετε το ξεθώριασμά τους.
  • 3 Να ελέγχετε περιοδικά τη λειτουργία των φλας.
4. Το ελάχιστο πάχος πέλματος των ελαστικών των λεωφορείων είναι:
  • 1 1 mm.
  • 2 1,5 mm.
  • 3 2 mm.
5. Τι σημαίνει το άναμμα της ενδείξεως λαδιού στον πίνακα οργάνων κατά τη διάρκεια της κινήσεως του οχήματος:
  • 1 Ότι η γεννήτρια (δυναμό) δεν φορτίζει την μπαταρία.
  • 2 Ότι η λίπανση είναι κανονική.
  • 3 Ότι η πίεση του λαδιού είναι ανεπαρκής.
6. Τι πρέπει να ελέγχετε περιοδικά ώστε να περιορίσετε την κατανάλωση καυσίμου:
  • 1 Tο επίπεδο του υγρού ψύξεως του κινητήρα.
  • 2 Tο βάθος του πέλματος των ελαστικών.
  • 3 Tην πίεση των ελαστικών.
7. Από τι προκαλείται η υπερθέρμανση των ταμπούρων των τροχών:
  • 1 Από την κακή λειτουργία του διαφορικού.
  • 2 Από αντικανονική πίεση στα ελαστικά των τροχών.
  • 3 Από κακή λειτουργία των επανατατικών ελατηρίων των σιαγόνων.
8. Κάθε πότε πρέπει ο οδηγός να ελέγχει την ποσότητα λαδιού στον κινητήρα:
  • 1 Πριν ξεκινήσει για μεγάλη διαδρομή.
  • 2 Καθημερινά.
  • 3 Όταν ανάψει η ενδεικτική λυχνία της πιέσεως του λαδιού.
9. Όταν ο εκκινητής (μίζα) δεν μπορεί να λειτουργήσει, ποια είναι η πιθανή αιτία γι' αυτό:
  • 1 Έχει κοπεί ο ιμάντας.
  • 2 Υπάρχει διακοπή ρεύματος μεταξύ συσσωρευτή και εκκινητήρα.
  • 3 Δεν λειτουργεί καλά ο πολλαπλασιαστής.
10. Όταν ο πετρελαιοκινητήρας εκπέμπει υπερβολική αιθάλη (κάπνα), τι πρέπει να κάνετε:
  • 1 Να αλλάξετε το λάδι λιπάνσεως.
  • 2 Να επισκευάσετε αμέσως τον κινητήρα.
  • 3 Να ελέγξετε και να ρυθμίσετε την αντλία και τους εγχυτήρες καυσίμου (μπεκ) και να καθαρίσετε το φίλτρο αέρα.
11. Διαπιστώνετε ότι o πετρελαιοκινητήρας του λεωφορείου σας, ενώ τίθεται σε λειτουργία, σταματά έπειτα από λίγες στροφές. Ποια μπορεί να είναι η αιτία γι' αυτό:
  • 1 Η χαμηλή συμπίεση των κυλίνδρων.
  • 2 Η έμφραξη του συστήματος τροφοδοσίας.
  • 3 Ο κακός εσωτερικός χρονισμός της αντλίας εγχύσεως.
12. Όταν το σύστημα τροφοδοσίας είναι καλά ρυθμισμένο, πού οφείλεται η εκπομπή γαλάζιου καπνού από πετρελαιοκινητήρα:
  • 1 Στο ότι ο οδηγός χρησιμοποιεί μεγάλη ταχύτητα.
  • 2 Στο ότι ο κινητήρας δεν έχει το κανονικό αβάνς.
  • 3 Στο ότι ο κινητήρας έχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού.
13. Εάν τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας έχουν πίεση μεγαλύτερη της κανονικής, πού θα παρουσιάσουν αυξημένη φθορά:
  • 1 Στις πλευρές του πέλματος.
  • 2 Στο μέσο (κέντρο) του πέλματος.
  • 3 Μόνο στην εσωτερική πλευρά του πέλματος.
14. Διαπιστώνετε ότι ένα αεροφυλάκιο του συστήματος πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα (αερόφρενο) έχει τρυπήσει. Τι πρέπει να κάνετε:
  • 1 Να φροντίσετε για την επισκευή του με συγκόλληση.
  • 2 Να το απομονώσετε από το λοιπό κύκλωμα.
  • 3 Να φροντίσετε για την άμεση αντικατάστασή του.
15. Διαπιστώνετε ότι στα καυσαέρια ενός πετρελαιοκινητήρα υπάρχει άσπρος καπνός. Ποια πρέπει να είναι η πιθανή αιτία:
  • 1 Να έχει εισέλθει νερό στους κυλίνδρους.
  • 2 Να έχει υπερθερμανθεί ο πετρελαιοκινητήρας.
  • 3 Να υπάρχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού.
16. Τα χαλασμένα αμορτισέρ προκαλούν:
  • 1 Μικρότερη πλευρική κλίση του οχήματος στις στροφές.
  • 2 Μη κανονική συμπεριφορά του οχήματος ειδικά στις στροφές.
  • 3 Μη κανονική λειτουργία του κινητήρα.
17. Ο σκοπός της αντλίας αντιπηκτικού σε ένα σύστημα πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα είναι:
  • 1 Να διατηρεί σταθερή την πίεση στο σύστημα.
  • 2 Να τροφοδοτεί το σύστημα με πεπιεσμένο αέρα για να διατηρούνται σταθερές οι τιμές της ανώτερης και κατώτερης πιέσεως λειτουργίας στα αεροφυλάκια.
  • 3 Να ψεκάζει με αντιπηκτικό υγρό τον πεπιεσμένο αέρα, για να μην παγώνουν τα διάφορα εξαρτήματα στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
18. Για την ασφάλεια της κυκλοφορίας είναι χρήσιμο:
  • 1 Να φουσκώσετε τα ελαστικά σε πίεση μικρότερη από εκείνη που συνιστά ο κατασκευαστής.
  • 2 Να ελέγξετε την πίεση των ελαστικών πριν από το ταξίδι.
  • 3 Να οδηγείτε με τη χρήση των φώτων πορείας.
19. Η πρόσφυση μεταξύ ελαστικών και δρόμου επηρεάζεται από:
  • 1 Τον αυξημένο αριθμό στροφών του κινητήρα.
  • 2 Την εξωτερική θερμοκρασία.
  • 3 Την ποιότητα και την πίεση των ελαστικών.
20. Τι θα συμβεί, όταν η κλίση των πίρων των ακραξονίων δεν είναι κανονική:
  • 1 Δε θα έχετε κανονική επαναφορά του τιμονιού και σταθερότητα διευθύνσεως.
  • 2 Θα έχομε πρόωρη φθορά του συστήματος διευθύνσεως.
  • 3 Δεν μπορείτε να στρίψετε εύκολα το όχημα.